GastrotecaGastroteca
625
post-template-default,single,single-post,postid-625,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

GastrotecaGastroteca

Aquesta setmana us vull aconsellar aquesta guia de la Generalitat.

La gastroteca.cat és una eina per connectar productors, consumidors i restauradors per tal de potenciar el producte de proximitat entre la ciutadania.

Per part dels professionals és un instrument per tal de poder treballar amb productors de la nostra zona per tal d’oferir un producte proper i de qualitat.

Per part del consumidor és una molt bona guia per estar el dia dels esdeveniments relacionats amb la gastronomia catalana. Al mateix temps, permet comprar directament al productor per afavorir la continuïtat dels productes agraris i artesans. I evidentment, també és una guia de restaurants compromesos amb el producte elaborat a casa nostra.

Endavant, visiteu la gastroteca i descobriu la gran varietat i qualitat dels productes del nostre país.Esta semana os quiero aconsejar esta guía de la Generalitat.

La gastroteca.cat es una herramienta para conectar productores, consumidores y restauradores para potenciar el producto de proximidad entre la ciudadanía.

Por parte de los profesionales es un instrumento para poder trabajar con productores de nuestra zona para ofrecer un producto cercano y de calidad.

Por parte del consumidor es una muy buena guía para estar el día de los acontecimientos relacionados con la gastronomía catalana. Al mismo tiempo, permite comprar directamente al productor para favorecer la continuidad de los productos agrarios y artesanos. Y evidentemente, también es una guía de restaurantes comprometidos con el producto elaborado en nuestro país.

Adelante, visite la gastroteca y descubra la gran variedad y calidad de los productos de nuestro país.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.