Entrama de vedellaEntrama de ternera
950
post-template-default,single,single-post,postid-950,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.9,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

Entrama de vedellaEntrama de ternera

Amb aquest article volem donar a conèixer un tall de vedella bastant desconegut al nostre país, l’entrama de vedella.

L’entrama està situada a l’abdomen, per sobre del ventre i per sota del filet. És una carn molt vermella, és a dir, amb molta sang atorgant-li un gust molt saborós, resaltat per les vetes de greix lleugeres del seu interior. Aquesta carn és ideal per fer a la brasa i sense gaire cocció per obtenir una carn tendra.
Remarcar que l’entrama també la podreu trobar en el bou. Les característiques i localització són similars. Evidentment, els sabors de la carn de vedella i bou diferencien igualment aquest tall.


Trobareu l’entrama de vedella dins del nostre menú de 25 €. La nostra recomanació és simplement a la brasa, però us donem la possibilitat d’acompanyar-la amb una salsa d’escalunyes, vi i herbes fresques.

Entenem el menú, com una eina més amb valor afegit on el client pugui menjar plats de gran qualitat com si es tractés de la carta, alhora de permetre’ns com a professionals jugar amb nous productes i receptes. Per aquestes raons, el nostre menú és variat i treballat per tal d’oferir un àpat especial amb un preu tancat.

Per últim, tota la carn de vedella que utilitzem és criada per Savador Torras. Com ben aviat us mostrarem, aquesta vedella criada entre Calafell i l’Arboç és una carn de gran qualitat. El concepte bàsic és el creixement natural de la vedella i la seva alimentació. Aquesta es basa principalment amb ordi i farratge que ells mateixos es conreen. Al mateix temps d’un pinso natural formulat personalment pels propietaris.

Situació de l'entrama de vedella

Con este artículo queremos dar a conocer un corte de ternera bastante desconocido en nuestro país, la entrama de ternera.

La entrama está situada en el abdomen, por encima del vientre y por debajo del filete. Es una carne muy roja, es decir, con mucha sangre otorgándole un gusto muy sabroso, resaltado por las vetas de grasa ligeras de su interior. Esta carne es ideal para hacer a la brasa y sin demasiada cocción para obtener una carne tierna.
Remarcar que la entrama también la podréis encontrar en el buey. Las características y localización son similares. Evidentemente, los sabores de la carne de ternera y buey diferencian igualmente este corte.

Encontrará la entrama de ternera dentro de nuestro menú de 25 €. Nuestra recomendación es simplemente a la brasa, pero en nuestro menú os damos la posibilidad de acompañarla con una salsa de echalotas, vino y hierbas frescas.
Entendemos el menú, como una herramienta más con valor añadido donde el cliente pueda comer platos de gran calidad como si se tratara de la carta, a la vez de permitirnos como profesionales jugar con nuevos productos y recetas. Por estas razones, nuestro menú es variado y trabajado para ofrecer una comida especial con un precio cerrado.

Por último, toda la carne de ternera que utilizamos es criada por Savador Torras. Como muy pronto os mostraremos, esta ternera criada entre Calafell y l’Arboç es una carne de gran calidad. El concepto básico es de crecimiento natural de la ternera y su alimentación. Esta se basa principalmente con cebada y forraje que ellos mismos se cultivan. Al mismo tiempo de un pienso natural formulado personalmente por los propietarios.

Situación de la entrama de ternera

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.