Recomanacions Setmana Santa Recomendaciones Semana Santa
1066
post-template-default,single,single-post,postid-1066,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.9,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

Recomanacions Setmana Santa Recomendaciones Semana Santa

Durant aquesta setmana santa us oferim una gran varietat de plats. Podeu trobar tota la informació actualitzada a la nostra secció de recomanacions i carta.

Tot i així, us volem ressaltar els següents plats,

Com entrant us volem recomanar el nostre Xató Tradicional ja que entra en les últimes setmanes de la seva temporada. O l’Amanida de Calçots dels Montmell amb pernil ibèric de gla,  calçots amb IGP Calçot de Valls i guanyador com a Millor cultivador de calçots durant 4 anys consecutius al Concurs de Valls.

Com a plats de temporada us volem donar èmfasi als Xipirons saltejats amb pèsols i els Popets petits saltejats a l’all.

De segon, us oferim com sempre el millor peix i marisc de llotja: orada, llobarro, rap, turbot, gambes, escamarlans, cargols de mar, cloïsses, navalles,…

Com a carn, aquesta setmana us donem a provar un entrecot de vaca seleccionada.

I de postres, us recomanem la mousse de pistatxo i xocolata blanca amb escuma de xocolata i pistatxos caramel·litzats. A més, la nostra carta de formatges amb noves adquisicions dels millors formatges europeus i catalans.

Com podeu veure teniu molts motius per venir a celebrar aquests petits dies de repòs al nostre restaurant. A més, si veniu de fora i el temps ho permet des del Patrimoni de Calafell us ofereixen visites guiades i tallers familiars per conèixer la riquesa cultural del nostre municipi.

Per últim, informar-vos que aquest diumenge a la nit i dilluns al migdia tenim obert.

Durante esta semana santa os ofrecemos una gran variedad de platos. Podéis encontrar toda la información actualizada en nuestra sección de recomendaciones y carta.

Sin embargo, queremos resaltar los siguientes platos,

Como entrante os queremos recomendar nuestro Xató tradicional ya que entra en las últimas semanas de su temporada. O la Ensalada de Calçots del Montmell con jamón ibérico de bellota, calçots con IGP Calçot de Valls y ganador como Mejor cultivador de calçots durante 4 años consecutivos en el Concurso de Valls.

Como platos de temporada os queremos dar énfasis a los Chipirones salteados con guisantes y los Pulpitos pequeños salteados al ajo.

De segundo, os ofrecemos como siempre el mejor pescado y marisco de lonja: dorada, lubina, rape, rodaballo, gambas, cigalas, caracoles de mar, almejas, navajas, …

Como carne, esta semana os damos a probar un entrecot de vaca seleccionada.

Y de postre, os recomendamos la mousse de pistacho y chocolate blanco con espuma de chocolate y pistachos caramelizados. Además, nuestra carta de quesos con nuevas adquisiciones de los mejores quesos europeos y catalanes.

Como podéis ver tiene muchos motivos para venir a celebrar estos pequeños días de reposo en nuestro restaurante. Además, si venís de fuera y el tiempo lo permite desde el Patrimonio de Calafell ofrecen visitas guiadas y talleres familiares para conocer la riqueza cultural de nuestro municipio.

Por último, informaros que este domingo por la noche y lunes al mediodía tenemos abierto.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.