Barthomeus NegreBarthomeus Tinto
2195
post-template-default,single,single-post,postid-2195,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Barthomeus NegreBarthomeus Tinto

Ens volem fer ressò i compartir una bona notícia pel Baix Penedès amb tots vosaltres. En la darrera edició del Concurs de Vins de Qualitat de la DO Penedès (43ena Edició), organitzat per l’Acadèmia Tastavins del Penedès i en la categoria de vins joves, el  vi  Barthomeus negre va ser premiat amb la Medalla de Plata.

Primer de tot felicitar com a restauradors a tota la família del Celler Barthomeus per aquest reconeixement que han rebut pel seu vi negre i sobretot per la  feina ben feta que han dut a terme. Estem molt contents ja què es consolida un projecte en el qual hem intentar ficar el nostre gra de sorra  potenciant-lo i donant-lo  a conèixer als nostres clients des de què varen iniciar-lo el darrer any. Tanmateix agrair-los que ens obrissin les portes per conèixer la Masia Barthomeus i les seves vinyes per aprendre i conèixer a fons Barthomeus, i sobretot la família entregada què hi ha darrere del projecte molt semblant a l’estil familiar del nostre restaurant. Si en voleu saber més podeu llegir l’article que va sorgir d’aquella visita tant interessant per descobrir tot això però també el patrimoni arqueològic i natural que podem trobar a les seves finques.

En la propera visita al nostre restaurant, si encara no ho heu fet, no deixeu perdre l’oportunitat de tastar el premiat Barthomeus negre de Cabernet Sauvignon o el seu fantàstic Barthomeus rosat també de la mateixa varietat i que de ben segur no us deixarà indiferents.

 Nos queremos hacer eco y compartir una buena noticia para el Baix Penedès con todos vosotros. En la última edición del Concurso de Vinos de Calidad de la DO Penedès (43ena Edición), organizado por la Academia Tastavins del Penedès y en la categoría de vinos jóvenes, el vino Barthomeus negro ha sido premiado con la Medalla de Plata.

Primero de todo felicitar como restauradores a toda la familia de la Bodega Bartomeus por este reconocimiento que han recibido por su vino tinto y sobre todo por el trabajo bien hecho que han llevado a cabo. Estamos muy contentos ya que se consolida un proyecto en el que hemos intentado  contribuir con nuestro grano de arena potenciando y dando a conocer a nuestros clientes desde que iniciaron este proyecto  el año pasado. Al mismo tiempo agradecerles que nos abrieran las puertas para conocer la Masía Barthomeus y sus viñedos para aprender y conocer a fondo Barthomeus, y sobre todo la familia entregada qué hay detrás del proyecto muy parecido al estilo familiar de nuestro restaurante. Si quieres saber más puedes leer el artículo que surgió de aquella visita tan interesante para descubrir todo esto pero también el patrimonio arqueológico y natural que podéis encontrar en sus fincas.

Así pues, en la próxima visita a nuestro restaurante si aún no lo haveis hecho no dejeis de probar el premiado Barthomeus negro de Cabernet Sauvignon o su fantástico Barthomeus rosado también de la misma variedad y que seguro no os dejará indiferentes.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.