Ortigues de marOrtigas de mar o Ortiguillas
2179
post-template-default,single,single-post,postid-2179,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-24217

Ortigues de marOrtigas de mar o Ortiguillas

Les Ortigues de mar són un producte poc conegut però que no deixen indiferent a les persones que les tasten per primera vegada.

Les ortigues de mar són anemones típiques de la costa del mediterrani però on realment són reconegudes, recollides i consumides són a les comarques del sud de Tarragona. També cal destacar que les trobareu molt valorades a altres parts de la Península com Cádiz, que les coneixen com “ortiguillas de mar”.

Les ortigues de mar a la cuina són un producte delicat en què el seu gust clarament marí les fan molt especials. En el nostre restaurant les podreu gaudir arrebossades en què aconseguim una capa cruixent externa conservant alhora el seu potencial gustatiu.

Constatar que el el passat taller de cuina Catalana que vam dur a terme fa pocs dies vam decidir  portar aquest producte inclòs dins el Corpus de la Cuina Catalana per tal que alguns assistents poguessin conèixer i descobrir les ortigues. Per nosaltres va ser molt interessant ja que finalment ningú les havia tastat mai o no en coneixien la seva existència. Evidentment les ortigues com altres productes del mar com per exemple les ostres, fan que algunes persones no siguin afins a tastar-les. Però podem confirmar que les persones que van decidir provar-les  van gaudir d’una manera extraordinària i en van quedar gratament sorpresos per satisfacció nostra.

Comentar-vos també que dins el Corpus del Patrimoni de la Cuina Catalana podreu trobar dues receptes, una d’ortigues arrebossades que és la que podreu trobar al nostre restaurant, i l’altre un Arròs d’ortigues. Aquest l’hem elaborat alguna vegada i tot que és gustos, sempre ens ha agradat més gaudir de les ortigues simplement arrebossades ja que aquestes conservem més bé el seu gust natural. Tot i així, si algun dia voleu degustar-lo no dubteu d’enviar-nos un correu i us prepararem l’arròs amb molt de gust.

Així doncs aquest cap de setmana a part de gaudir de la nostra carta o menú  us proposem també si encara no ho heu fet de gaudir al nostre restaurant de les primeres ortigues.

A més aquest aquest cap de setmana venir a Calafell té valor afegit ja que durant tot el cap de setmana podreu gaudir d’una concentració de Cotxes Clàssics i Porsches. Així doncs si us agrada l’automoció teniu una bona oportunitat de visitar-nos al nostre municipi per passar una bona jornada.

 

Las Ortigas de mar son un producto poco conocido pero que no dejan indiferente a las personas que las prueban por primera vez.

Las ortigas de mar son anémonas típicas de la costa del Mediterráneo pero donde realmente están reconocidas, recogidas y consumidas son las comarcas del sur de Tarragona. También cabe destacar que las encontrará muy valoradas a otras partes de la Península como Cádiz, que las conocen como “ortiguillas de mar”.

Las ortigas de mar en la cocina son un producto delicado en el que su gusto claramente marino las hacen muy especial. En nuestro restaurante las podrá disfrutar rebozadas en que conseguimos una capa crujiente externa conservando a la vez su potencial gustativo.

Constatar que el el pasado taller de cocina Catalana que llevamos a cabo hace pocos días decidimos llevar este producto incluido dentro del Corpus de la Cocina Catalana para que algunos asistentes pudieran conocer y descubrir las ortigas. Para nosotros fue muy interesante ya que finalmente nadie las había probado nunca o conocía su existencia. Evidentemente las ortigas como otros productos del mar como por ejemplo las ostras, hacen que algunas personas no sean afines a probarlas. Pero podemos confirmar que las personas que decidieron probar las disfrutaron de una manera extraordinaria y quedaron gratamente sorprendidos por satisfacción nuestra.

Comentaros también que dentro del Corpus del Patrimonio de la Cocina Catalana podrá encontrar dos recetas, una de ortigas rebozadas que es la que podrá encontrar en nuestro restaurante, y el otro un Arroz de ortigas. Este lo hemos elaborado alguna vez y todo que es sabroso, siempre nos ha gustado más disfrutar de las ortigas simplemente rebozadas ya que estas conservant más bien su sabor natural. Aún así, si algún día desean degustarlo no duden de enviar un correo y os las preparararemos con mucho gusto.

Así pues este fin de semana a parte de disfrutar de nuestra carta o menú os proponemos también si aún no lo ha hecho de degustar en nuestro restaurante de las primeras ortigas.

Además este este fin de semana venir a Calafell tiene valor añadido ya que durante todo el fin de semana podrá disfrutar de una concentración de Coches Clásicos y Porsches. Así pues si os gusta la automoción tiene una buena oportunidad de visitar nuestro municipio para pasar una buena jornada.

 

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.