III Ruta de Tapes i Vins amb DO Penedès a CalafellIII Ruta de Tapas y Vinos con DO Penedès a Calafell
2402
post-template-default,single,single-post,postid-2402,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.9,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

III Ruta de Tapes i Vins amb DO Penedès a CalafellIII Ruta de Tapas y Vinos con DO Penedès a Calafell

Del 13 al 29 de setembre tindrà lloc la  Tercera Ruta de Tapes i Vins DO Penedès de Segur i Calafell.

Aquest any la ruta tapes també serà acompanyada amb vins de la DO Penedès. Estem molt contents que el nostre municipi aposti pel maridatge de tapa amb vi, ja que som comarca i terra de vins.

Podeu trobar tota la informació de la ruta i participants a la web de la Ruta. Alhora podeu seguir les seves xarxes socials (twitterfacebook ) per tal d’estar informat en tot moment sobre els esdeveniments de la ruta.

Finalment destacar  que un any més hi ha premis els quals podreu guanyar com a participants. Trobareu tota la informació a la web.

Com podeu observar teniu molt motius per participar a la Tercera Ruta de Tapes i vins DO Penedès de Calafell, tan per la seva qualitat com pels premis que podeu guanyar.

La nostra tapa per Ruta de Tapes i vins de Calafell 2013 és:

Bacallà, ou, sobrassada i caramel d’oli

Ingredients:

Bacallà d’Islandia, Ou ecològic (Distribució de Productes Naturals Camp de la Sort), autèntica sobrassada artesana de Mallorca, caramel d’oli elaborat amb Oli d’oliva verge Extra de Torclum


Maridatge amb: 

Escumòs ecológic del Penedès: Vinatge 2010 Brut Nature del Celler Loxarel


En aquest vídeo podeu trobar la nostra explicació de la tapa. L’any passat vam fer una presentació i vam elaborar una tapa molt semblant a la que farem a la ruta de tapes d’enguany. En aquest vídeo trobareu l’explicació de les coccions a baixa temperatura, de l’ou ecològic i les característiques de la sobrassada que fem servir.

Bona Ruta!

 

 

 

Del 13 al 29 de septiembre tendrá lugar la Tercera Ruta de Tapas y Vinos DO Penedès de Segur y Calafell.

Este año la ruta tapas también será acompañada con vinos de la DO Penedès. Estamos muy contentos de que nuestro municipio apueste por maridaje de tapa con vino, ya que somos comarca y tierra de vinos.

Puede encontrar toda la información de la ruta y participantes en la web de la Ruta. Asimismo puede seguir sus redes sociales (twitter, facebook) para estar informado en todo momento sobre los acontecimientos de la ruta.
Finalmente destacar que un año más hay premios los que podrá ganar como participantes. Toda la información en la web.

Como puede observarse tienen muchos motivos para participar en la Tercera Ruta de Tapas y vinos DO Penedès de Calafell, tanto por su calidad como por los premios que puede ganar.
Nuestra tapa para Ruta de Tapas y vinos de Calafell 2013 es:
Bacalao, huevo, sobrasada y caramelo de aceite

Ingredientes:
Bacalao de Islandia, Huevo ecológico (Distribución de Productos Naturales Campo de la Suerte), auténtica sobrasada artesana de Mallorca, caramelo de aceite elaborado con Aceite de oliva virgen extra de Torclum

Maridaje con:

Espumoso ecológico del Penedès: Vinatge 2010 Brut Nature de la Bodega Loxarel


En este video (audio en catalan)  podéis encontrar nuestra explicación de la tapa. El año pasado hicimos una presentación y elaboramos una tapa muy parecida a la que haremos en la ruta de tapas de este año. En este vídeo encontrará la explicación de las cocciones a baja temperatura, del huevo ecológico y las características de la sobrasada que usamos.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.