Article de Jesús Velacoracho a la Web “Entre vinos y amigos”
3363
post-template-default,single,single-post,postid-3363,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-24217

Article de Jesús Velacoracho a la Web “Entre vinos y amigos”

Jesús Velacoracho

Jesús Velacoracho

Aquest passat octubre vam rebre la visita de Jesús Velacoracho. Estem contents que un gran coneixedor del producte, gastronomia i vi del Penedès ens fes una valoració tant especial en el seu article a la web “Entre Vinos y amigos”.  Estem contents perquè l’article l’escriu des de la seva sinceritat i valoració real de la seva experiència ja que en cap moment sabíem de qui es tractava i de la seva passió per a gastronomia i l’escriptura.  Ens va visitar de part d’una altre persona que ens va demanar fer-li un menú, i nosaltres vam decidir ficar el plat el millor producte de la terra i del mar i sobretot de la tardor. Un bon regal entre amics, que finalment va resultar ser una gran experiència per nosaltres conèixer aquest gran convidat.

L’article:

” Celebro mi  cumpleaños –tan abultado como  paradójicamente menguante-, y siempre que puedo, yendo a cenar a alguno de los restaurantes recomendados “sotto voce” por los buenos y enterados “connaisseurs”. A uno de esos pequeños y familiares locales en que se ofician -al tiempo que se recuperan- platos de la cocina autóctona y local, aquella que llamaríamos de “socarrel”, tan sabiamente orientada a la proximidad y al mercado. Más concretamente, a esos que practican e interpretan la cocina identitaria y con “pedigrí”, es decir, los mismos que se distinguen tanto por la frescura y bondad de los productos como  por el tino ancestral de la sabia mano con que los gobiernan.

Situado en la céntrica calle Vilamar 30, de Calafell Platja, e inmediatamente paralela a……

Segueix llegint l’article al següent enllaç (article original i complet)

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.