Vídeo de l’Arrossejat de CalafellVídeo de l’Arrossejat de Calafell
2711
post-template-default,single,single-post,postid-2711,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-24217

Vídeo de l’Arrossejat de CalafellVídeo de l’Arrossejat de Calafell

Aquest mes d’abril es va emetre al programa Cuines de Televisió El Vendrell una de les receptes que representen més al patrimoni culinari de Calafell i el seu passat pescador, l’ARROSSEJAT DE CALAFELL.

Un plat emblemàtic per nosaltres per les nostres arrels familiars com a pescadors i la nostra experiència a la cuina desprès de 4 generacions dedicades als fogons, iniciada per la Mercè.

Aquest Arrossejat de Calafell que podem veure en el següent vídeo és el que sempre vam fer a casa i que mantenim al nostre restaurant convertint-lo en un plat que al llarg de més de 50 anys hem elaborat a la nostra cuina. En el següent article podeu trobar detallat amb un text de Jaume Solé Rubió l’origen d’aquest plat i les seves arrels com un plat de cuina de bord. I en el seguënt enllaç podreu gaudir de la recepta.

Us desitgem que us agradi i que si voleu degustar-lo no dubte de venir-lo a tastar al nostre restaurant (Es recomana reserva prèvia del plat).

 

Este mes de abril se emitió el programa Cocinas de Televisión El Vendrell una de las recetas que representan más al patrimonio culinario de Calafell y su pasado pescador, el ARROSSEJAT DE CALAFELL.

Un plato emblemático para nuestra familia por nuestras raíces como pescadores y nuestra experiencia en la cocina después de 4 generaciones dedicadas a los fogones, iniciada por la Mercè.

Este Arrossejat de Calafell que podemos ver en el siguiente vídeo es lo que siempre hemos hecho en casa y que mantenemos en nuestro restaurante convirtiéndolo en un plato que a lo largo de más de 50 años se ha elaborado en nuestra cocina. En el siguiente artículo se puede encontrar detallado con un texto de Jaume Solé Rubió el origen de este plato y sus raíces como un plato de cocina de a bordo. Y en el siguiente enlace la receta.

Os deseamos que os guste y que si desea degustarlo no dude de venir a probarlo en nuestro restaurante (Se recomienda reserva previa del plato).

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.