Reserves per internetReservas por internet
460
post-template-default,single,single-post,postid-460,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-24217

Reserves per internetReservas por internet

A partir d’ara ja podeu fer les vostres reserves a qualsevol hora per correu electrònic.

D’aquesta manera us donem un nou canal per reservar taula. Això sí, s’hauran de fer amb una antelació de 24 hores. La taula és considera reservada un cop es rebi la confirmació per part del restaurant mitjançant un missatge de text. Les dades que ha d’incorporar al correu són el seu nom, el número de persones, el dia, l’hora i un telèfon mòbil de contacte.

Al mateix temps, informar-vos que estem treballant en noves seccions per oferir-vos detalladament les nostres cartes. Alhora afegir el menú i les recomanacions a la carta actualitzats al dia.A partir de ahora ya podéis hacer vuestras reservas a cualquier hora por correo electrónico.

De esta manera le damos un nuevo canal para reservar mesa. Eso sí, se deberán hacer con una antelación de 24 horas. La mesa se considera reservada una vez se reciba la confirmación por parte del restaurante mediante un mensaje de texto. Los datos que debe incorporar el correo son su nombre, el número de personas, el día, hora y un teléfono móvil de contacto.

Al mismo tiempo, informaros que estamos trabajando en nuevas secciones para ofrecer detalladamente nuestras cartas. Además añadir el menú y las recomendaciones a la carta actualizados al día.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.