agronoticies.comagronoticies.com
1237
post-template-default,single,single-post,postid-1237,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-24217

agronoticies.comagronoticies.com

Aquesta setmana us volem recomanar www.agronoticies.com, una nova web sobre informació agrària on podeu trobar tota l’actualitat sobre el sector, fent incidència en temes com el turisme rural, la ramaderia, l’agroalimentació, la producció ecològica, entre d’altres. A més, disposen d’una agenda per estar al dia de tots els actes del sector com fires, festes, mercats, etc.

Aquest projecte que s’ha iniciat fa poques setmanes des de la Segarra (Lleida) de mans d’una periodista pretén fer-se lloc com a referent informatiu del sector agroalimentari a la xarxa.

El dia que vam iniciar la carta gastronòmica de cabrit i vedella criada a Calafell aquest blog ens va dedicar un article sobre la nostra iniciativa de treballar conjuntament  amb un ramader del nostre mateix municipi per elaborar plats amb la seva carn de proximitat i qualitat.

Desitgem molta sort a la nova iniciativa i col•laborarem plegats per tal de seguir establint una xarxa entre restauradors, productors, consumidors i ara també mitjans de comunicació per difondre la riquesa i qualitat dels productes i productors del nostre país.

Esta semana os queremos recomendar http://www.agronoticies.com/, una nueva web sobre información agraria donde podéis encontrar toda la actualidad sobre el sector, incidiendo en temas como el turismo rural, la ganadería, la agroalimentación, la producción ecológica, entre otros. Además, disponen de una agenda para estar al día de todos los actos del sector como ferias, fiestas, mercados, etc.

Este proyecto que se ha iniciado hace pocas semanas desde la Segarra (Lleida) de manos de una periodista pretende hacerse un hueco como referente informativo del sector agroalimentario en la red.

El día que iniciamos la carta gastronómica de cabrito y ternera criada en Calafell este blog nos dedicó un articulo sobre nuestra iniciativa de trabajar conjuntamente con un ganadero de nuestro mismo municipio para elaborar platos con su carne de proximidad y calidad.

Deseamos mucha suerte a la nueva iniciativa y colaboraremos juntos para seguir estableciendo una red entre restauradores, productores, consumidores y ahora también medios de comunicación para difundir la riqueza y calidad de los productos y productores de nuestro país.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.