Cloenda de la Ruta del Xató 2011-2012Clausura de la Ruta del Xató 2011-2012
1253
post-template-default,single,single-post,postid-1253,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Cloenda de la Ruta del Xató 2011-2012Clausura de la Ruta del Xató 2011-2012

Aquest dimarts es celebra la cloenda de la ruta del Xató 2011-2012 a la ciutadella ibèrica de Calafell. Aquest acte constarà d’una visita teatrelitzada per la ciutadella de tots els assistents. A més, ens acompanyarà l’ambaixador del xató d’aquest any, Joan Roca que conjuntament amb el coordinador de la ruta faran les valoracions sobre aquest plat i la ruta d’aquest any.

Per aquest motiu, aquesta setmana serà l’última que us servirem el nostre xató tant a la carta com al menú. Tant per les persones que no l’heu tastada mai com pels amants d’aquesta amanida típica d’hivern és l’última oportunitat de degustar-la al nostre restaurant en aquesta temporada.

Per part nostre esperem haver contribuït a promocionar i mantenir viu un plat emblemàtic de la cuina catalana.

 

 

 

Este martes se celebra la clausura de la ruta del Xató 2011-2012 en la ciudadela ibérica de Calafell. Este acto constará de una visita teatrelitzada por la ciudadela de todos los asistentes. Además, nos acompañará el embajador del xató de este año, Joan Roca que conjuntamente con el coordinador de la ruta harán las valoraciones sobre este plato y la ruta de este año.

Por este motivo, esta semana será la última que os serviremos nuestro xató tanto en la carta como el menú. Tanto para las personas que no la ha probado nunca como para los amantes de esta ensalada típica de invierno es la última oportunidad de degustarla en nuestro restaurante en esta temporada.

Por nuestra parte esperamos haber contribuido a promocionar y mantener vivo un plato emblemático de la cocina catalana.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.