BarthomeusBarthomeus
1834
post-template-default,single,single-post,postid-1834,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

BarthomeusBarthomeus

Masia Bartomeu
Us volem presentar una família que al llarg de les generacions s’ha dedicat a la pagesia i  especialmente a la viticultura però que aquest any passat a fet un canvi radical de model.

Barthomeus de Sant Salvador (el Vendrell).

Poc abans de l’estiu en Josep ens va venir a visitar al nostre restaurant per tal de presentar-nos aquest nou projecte en que desprès de diverses generacions dedicades al conreu de la vinya feien el pas de produir-se el seu propi vi buscant la col•laboració d’un enòleg experimentat. Passat uns mesos des de aquella visita, el nostre restaurant li agradat treballar aquest producte i alhora ficar el nostre granet de sorra per consolidar aquesta nova marca del Baix Penedès que naixia per la necessitat de sobreviure a causa dels mals preus que es paga el raïm als viticultors d’aquest país.

Hi ha documents del 1693 en què es deixa constància que en aquest terreny es  cultivava vinya. Però al llarg de la finca s’han trobat restes arqueològiques (com per exemple una cantera i un dipòsit d’aigua construït ala mteixa roca) que demostren l’activitat agrària del terreny. A més han pogut recollir en tot aquest temps varies ceràmiques de procedències diverses que demostren el pas de grecs, fenicis, romans i cartaginesos que de ben segur devien introduir el món del vi a la societat iber de l’època.

Actualment la marca Barthomeus té vinyes plantades fa 25 anys de cabernet sauvignon i merlot i actualment en conversió a producció ecològica inscrites dins la DO Penedès. Actualment trobareu les dues referències a la nostra carta, el rosat i negre dels quals estan elaborats amb 100% Cabernet Sauvignon.

El Barthomeus Rosat és un vi amb una intensitat aromàtica alta de fruita madura amb una entrada de boca voluminosa, grassa i que agrada per la seva sensació de frescor. Aquest vi ha sigut un company idoni aquest estiu pels nostres plats.

El Barthomeus negre és un vi en què ressalten les fruites vermelles amb força intensitat donada per la joventut d’aquest. En boca trobem un cabernet equilibrat amb la seva acidesa, frescor i taní que el converteix en un vi rodó.

Masia Barthomeu
Camí Vell de Sant Salvador s/n
El Vendrell (Baix Penedès)
www.barthomeus.com
Telèfon: 607 752 213 / 977 66 08 53

 Masia Bartomeu

Os queremos presentar una familia que a lo largo de las generaciones se ha dedicado a la agricultura y especialmente a la viticultura pero que este año pasado a hecho un cambio radical de modelo.

Barthomeus de San Salvador (El Vendrell)

Poco antes del verano Josep nos vino a visitar a nuestro restaurante para presentarnos este nuevo proyecto en el que después de varias generaciones dedicadas al conreo de la vid hacían el paso de producirse su propio vino buscando la colaboración de un enólogo experimentado. Pasado unos meses desde esa visita, nuestro restaurante le gustó trabajar este producto y al mismo tiempo poner nuestro granito de arena para consolidar esta nueva marca del Baix Penedès que nacía por la necesidad de sobrevivir debido a los malos precios que se paga la uva a los viticultores de ese país .

Hay documentos del 1693 en que se deja constancia que en este terreno se cultivaba vid. Pero a lo largo de la finca han encontrado restos arqueológicos (como por ejemplo una cantera y un diposito de agua construido en la misma roca) que demuestran la actividad agraria del terreno. Además han podido recoger en todo este años varias cerámicas que demuestran el paso de griegos, fenicios, romanos y cartagineses que seguro debían introducir el mundo de vino en la sociedad íbera de la época.

Actualmente la marca Barthomeus comercializa dos vinos de viñas plantadas hace 25 años de Cabernet Sauvignon y Merlot y actualmente en conversión a producción ecológica inscrita dentro la DO Penedès. Actualmente encontrará las dos referencias en nuestra carta, en rosado y negro de los cuales están elaborados con 100% Cabernet Sauvignon.

El Barthomeus Rosado es un vino con una intensidad aromática alta de fruta madura con una entrada de boca voluminosa, grasa y que gusta por su sensación de frescor. Este vino ha sido un compañero idóneo este verano para nuestros platos.
El Barthomeus negro es un vino en el que resaltan las frutas rojas con bastante intensidad dada por la juventud de éste. En boca encontramos un cabernet equilibrado con su acidez, frescura y tanino que lo hace un vino redondo.

Masia Barthomeu
Camí Vell de Sant Salvador s/n
El Vendrell (Baix Penedès)
www.barthomeus.com
Telèfon: 607 752 213 / 977 66 08 53

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.