Les nostres recomanacionsNuestras recomendaciones
1246
post-template-default,single,single-post,postid-1246,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.3,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_center,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Les nostres recomanacionsNuestras recomendaciones

Últim cap de setmana que dediquem una carta especial a carn de cabrit i vedella criada a Calafell. Durant tres setmanes us hem proposat una carta gastronòmica on treballem diferents productes del jove ramader Salvador Torras. De primer us aconsellem una amanida amb una base brots joves i mongeta verda fina assaonada amb una vinagreta de mostassa a l’antiga i els ronyons de cabrits marcats lleugerament a la graella com a protagonista principal. El producte estrella d’aquesta carta és el filet i entrecot de vedella d’una qualitat i tendresa excel•lent. Us l’oferim de forma natural a la brasa o amb una salsa molt expressiva de fetge fresc d’ànec.
A més també us proposem ja un clàssic en el nostre restaurant, els lletons de vedella estofats amb un toc de vermut.
Per últim, la cuixa de cabrit totalment desossada i farcida amb fruites seques. Aquesta està cuita a baixa temperatura per conservar la seva tendresa. Acompanyada amb el seu propi suc reduït.

De peix aquesta setmana hem adquirit de la llotja de Vilanova orada, escórpora de roca, llenguado de platja, llobarro, popets, gamba panxuda, espardenyes, ventresca de tonyina (ametlla de mar), etc. Com sempre trobareu les nostres recomanacions actualitzades a la nostra web.

Bon cap de setmana tothom.Último fin de semana que dedicamos una carta especial a carne de cabrito y ternera criada en Calafell. Durante tres semanas os hemos propuesto una carta gastronómica donde trabajamos diferentes productos del joven ganadero Salvador Torras. Primero os aconsejamos una ensalada con una base brotes jóvenes y judía verde fina sazonada con una vinagreta de mostaza a la antigua y los riñones de cabrito marcados ligeramente a la parrilla como protagonista principal. El producto estrella de esta carta es el solomillo y entrecot de ternera de una calidad y ternura excelente. Os la ofrecemos de forma natural a la brasa o con una salsa muy expresiva de hígado fresco de pato.
Además también os proponemos ya un clásico en nuestro restaurante, los mollejas de ternera estofados con un toque de vermut.
Por último la pierna de cabrito totalmente deshuesada y rellena con frutas secas. Esta está cocida a baja temperatura para conservar su ternura. Acompañada con su propio jugo reducido.

De pescado esta semana hemos adquirido de la lonja de Vilanova dorada, cabracho de roca, lenguado de playa, lubina, pulpitos, gamba panxuda, espardenyes, ventresca de atún (Ametlla de mar), etc. Como siempre encontrará nuestras recomendaciones actualizadas en nuestra web.

Buen fin de semana todos.

David Vernet

No Comments

Post a Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.